модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі
спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Я
ознайомилась з прикладами учнівських робіт та засобами їх
оцінювання; побачила, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного
спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в
навчанні.Ми проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
Створили опитувальник для поточного оцінювання.
Модуль 9 допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі
спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
По-перше, лише учень з високим навичками самоограцізації здатен сам себе
скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать
самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного
навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні
типи завдань та створення підходящих умов для навчання зможуть покращити
результати навчання.
Модуль допоміг мені зрозуміти, як краще я можу допомогти своїм учням
стати самоспрямованими у навчанні, як я можу задовольнити різноманітні потреби
учнів, як краще планувати навчальний процес, враховуючи різні способи сприйняття
інформації дітьми з різними типами темпераменту, як краще заохочувати учнів до
впевненості й незалежності в навчанні.
Немає коментарів:
Дописати коментар